Prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami panującymi w naszym obiekcie, pozwoli to bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu komfortowego i miłego wypoczynku.
- Obiekt prowadzi działalność w zakresie usług noclegowych.
- Klienci korzystający z usług obiektu zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb właścicieli obiektu.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez klientów określonych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.
- Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem, najpóźniej jednak w dniu następnym do godziny 12.00 prosimy bardzo o dotrzymanie tego obowiązku.
- Klienci obiektu zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe. W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz.960).
- Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych gości naszego obiektu. Jesteśmy jednak zobowiązani do meldunku każdego gościa. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.
- W obiekcie obowiązuje doba noclegowa od godz.14.00 w dniu przyjazdu do godz.11.00 w dniu wyjazdu.
- Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach wyznaczonych do tego celu. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
- Klient przywożący ze sobą psa lub inne zwierzę domowe obowiązany jest uzyskać zgodę właściciela oraz zachować wszelkie środki bezpieczeństwa, ażeby zwierzę nie zagrażało innym wczasowiczom, w szczególności zwierzę powinno być prowadzone na smyczy i mieć założony kaganiec. Pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez zwierzę ponosi jego właściciel bądź osoba, pod której opieką pozostaje ono w obiekcie.
- Za pobyt psa w obiekcie pobiera się opłatę we wcześniej ustalonej wysokości.
- Informujemy, że nie odpowiadamy za pozostawione w pokoju noclegowym mienie klienta.
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna trwająca w godzinach 22.00–6.00. Każdy z Państwa otrzymuje wraz z kluczem do pokoju również klucz do drzwi wejściowych (w postaci breloka magnetycznego), prosimy o zamykanie ich za sobą podczas trwania ciszy nocnej.
- Klient może organizować uroczystości okazjonalne w wynajmowanym pokoju tylko po uprzednim uzyskaniu zgody właściciela i w granicach czasowych określonych tą zgodą.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych (również zagubienie kompletu kluczy) obiektu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających. W momencie oddawania kluczy właściciele dokonują sprawdzenia stanu pokoju. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju po wcześniejszej konsultacji z najemcami zostaną oni obciążeni kosztami naprawy.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w pokojach nie wolno używać grzałek, kuchenek mikrofalowych, grzejników, urządzeń gazowych, przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących stałego wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
- Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja terminu i pokoju. Nie gwarantujemy zapewnienia zakwaterowania osobom nie posiadającym rezerwacji. W przypadku wcześniejszej rezerwacji stosuje się uprzednią wpłatę zaliczki w wysokości ok. 30% ogólnej kwoty zamówienia.
- Zaliczka zwracana jest w całości w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy obiektu.
- Zwrot zaliczki w wysokości 100% następuje najpóźniej do 60 dni przed planowanym przyjazdem, 50% do 30 dni.
- Zaliczka przepada w całości w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji pobytowej, jeśli odwołanie nastąpiło na 30 i mniej dni przed zarezerwowanym terminem, jednocześnie informujemy, że w przypadku skrócenia pobytu po dokonaniu meldunku nie dokonujemy zwrotów.
- Najmując pokój gość określa czas swego pobytu, a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę. Przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. W przypadku braku wolnych miejsc życzenia przedłużenia najmu pokoju nie będą uwzględniane.
- W obiekcie zabronione jest:
– palenie papierosów lub innych używek w pokojach oraz w całym obiekcie,
– zakłócanie spokoju, np.: wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki bez zgody właścicieli,
– zapraszanie i przyjmowanie gości (osób nie będących klientami obiektu) w pokojach bez zgody właścicieli,
– zachowanie gości i osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości, właściciele mogą odmówić bowiem dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę,
– zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite,
– chodzenie w butach narciarskich po klatce schodowej oraz wnoszenie sprzętu narciarskiego do pokoi. - Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
– będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
– które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny. - Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia obiektu bez zwrotów kosztów.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa będą po wcześniejszym uzgodnieniu odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej
dyspozycji przedmioty te przechowane zostaną przez miesiąc, a następnie zniszczone. - Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią. W przypadku zastrzeżeń, reklamacji dotyczących co do jakości usług, gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu
meldunku. Reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas nie
zależnych, np. przerwy w dostawie prądu czy wody. - Regulamin obiektu podaje się do wiadomości w drodze indywidualnego zapoznania się przez klienta na tablicy informacyjnej.